کد خبر : 210981
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:57

اپل از شیشه سبک تر و بهتر برای تله فوتو ۱۶ Pro استفاده خواهد کرد

اپل از شیشه سبک تر و بهتر برای تله فوتو ۱۶ Pro استفاده خواهد کرد

به گزارش روشن نیوز و به نقل از گسمارنا اپل برای دوربین های تله فوتو مدل های پرو ۲۰۲۴ به لنزهای شیشه ای قالبی روی خواهد آورد. بر اساس گزارش زنجیره تامین، لارگان به طور انحصاری نیازهای لنزهای تله فوتو سال آینده را پوشش خواهد داد. عدسی های شیشه ای قالبی نازک تر و سبک

Apple will use lighter and better molded glass for 16 Pro telephoto

به گزارش روشن نیوز و به نقل از گسمارنا اپل برای دوربین های تله فوتو مدل های پرو ۲۰۲۴ به لنزهای شیشه ای قالبی روی خواهد آورد. بر اساس گزارش زنجیره تامین، لارگان به طور انحصاری نیازهای لنزهای تله فوتو سال آینده را پوشش خواهد داد.

عدسی های شیشه ای قالبی نازک تر و سبک تر از شیشه های زمینی سنتی در همان فاصله بزرگنمایی هستند. این بدان معناست که لنز زوم ۱۲۰ میلی‌متری ۱۵ پرو مکس را می‌توان در آیفون ۱۶ پرو کوچکتر در سال ۲۰۲۴ قرار داد و آن را با ۱۶ پرو مکس برابر کرد.

اپل از شیشه سبک تر و بهتر برای تله فوتو ۱۶ Pro استفاده خواهد کرد
با توجه به پیچیدگی ذاتی لنزهای شیشه ای، اپل در حال آماده سازی برای مدل های آیفون پرو سال آینده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت عملاً زنجیره تأمین را با سفارش‌ها حفظ می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح