کد خبر : 210977
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:53

متا کانال های پخش خود را به فیس بوک و مسنجر تلگرام می کند

متا کانال های پخش خود را به فیس بوک و مسنجر تلگرام می کند

به گزارش روشن نیوز و به نقل از گسمارنا در طول سال‌ها، متا توسط رقبای مختلف برای راه‌اندازی ویژگی‌های یکسان “الهام گرفته” شده است – برخی بعداً به مرگ غیر رسمی می‌رسند، برخی دیگر بسیار محبوب‌تر از نسخه اصلی می‌شوند (فقط به Stories فکر کنید). امروز یک روز دیگر است. کانال های پخش الهام گرفته

Meta is Telegramming its broadcast channels to Facebook and Messenger

به گزارش روشن نیوز و به نقل از گسمارنا در طول سال‌ها، متا توسط رقبای مختلف برای راه‌اندازی ویژگی‌های یکسان “الهام گرفته” شده است – برخی بعداً به مرگ غیر رسمی می‌رسند، برخی دیگر بسیار محبوب‌تر از نسخه اصلی می‌شوند (فقط به Stories فکر کنید).

امروز یک روز دیگر است. کانال های پخش الهام گرفته شده از تلگرام متا، که قبلا در اینستاگرام و واتس اپ دیده می شد، «در هفته های آینده» به فیس بوک و فیس بوک مسنجر گسترش خواهند یافت. این شرکت می‌گوید افرادی که صفحات فیس‌بوک را مدیریت می‌کنند می‌توانند کانال‌های پخش را «به عنوان راهی برای تعامل عمیق‌تر با فالوورهای خود» راه‌اندازی کنند.

متا کانال های پخش خود را به فیس بوک و مسنجر تلگرام می کند
کانال پخش اساسا یک ابزار پیام رسانی “یک به چند” است. چهره‌های عمومی، سلبریتی‌ها و «خالقان» آنلاین برای تلاش برای کسب درآمد بیشتر از طرفداران خود، مستقیم یا غیرمستقیم، بهتر است از آن استفاده کنند. در عوض، آن طرفداران می‌توانند «حتی بیشتر احساس ارتباط کنند و در چیزهایی که برایشان مهم‌تر است، عمیق‌تر غواصی کنند».

هرکسی می‌تواند به یک کانال پخش بپیوندد تا به چیزهای هیجان‌انگیزی مانند نظرسنجی، «عکس‌ها یا ویدیوهای پشت صحنه» یا یادداشت‌های صوتی «برای بیان معتبرتر» دسترسی پیدا کند. یا هیچ یک از موارد بالا، البته همه چیز به ادمین صفحه بستگی دارد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که صفحه فیس بوک را مدیریت می کنید و می خواهید به کانال های پخش دسترسی داشته باشید، می توانید مستقیماً از صفحه خود یکی را شروع کنید – اگر در بازاری هستید که کانال های پخش در حال حاضر در دسترس هستند. اگر نه، یک لیست انتظار وجود دارد که می توانید به آن بپیوندید.

متا کانال های پخش خود را به فیس بوک و مسنجر تلگرام می کند
وقتی اولین پیام را در یک کانال پخش ارسال می کنید، همه دنبال کنندگان صفحه شما اسپم می شوند و از شما خواسته می شود به کانال جدید شما بپیوندند. فقط شما می توانید پیام ارسال کنید، اما مردم می توانند (خوشبختانه یا خیر) واکنش نشان دهند و در نظرسنجی ها رای دهند.

از طرف دیگر، اگر به یک کانال پخش بپیوندید، هر بار که یک پست جدید ارسال می شود، هرزنامه دریافت خواهید کرد. خوشبختانه، عملکرد بی صدا برای این موارد نیز کار می کند. توجه داشته باشید که کانال های پخش، همانطور که متا آنها را می نامد، “تجربه های چت عمومی و قابل کشف” هستند، حتی اگر ممکن است در فیس بوک مسنجر با آنها تعامل داشته باشید، در غیر این صورت فقط با دوستان خود صحبت می کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح