کد خبر : 210998
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 19:33

محفل: جدای سبزپوست در تریلر چه کسی است؟

محفل: جدای سبزپوست در تریلر چه کسی است؟

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده اولین تریلر سریال «محفل» نکات زیادی برای بررسی دارد. این سریال جدید از دنیای جنگ ستارگان، برای اولین بار دوره‌ای کاملاً جدید از تاریخ کهکشان را به نمایش می‌گذارد، بنابراین همه چیز از یک زاویه دید، تازه است. برخی از چیزهایی که در

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده اولین تریلر سریال «محفل» نکات زیادی برای بررسی دارد. این سریال جدید از دنیای جنگ ستارگان، برای اولین بار دوره‌ای کاملاً جدید از تاریخ کهکشان را به نمایش می‌گذارد، بنابراین همه چیز از یک زاویه دید، تازه است.

برخی از چیزهایی که در تریلر نشان داده می‌شود، در واقع قبلاً در خط داستانی تأیید شده وجود دارند، مانند جدای سبزپوستی که با استفاده از نیرو، دری را در معبد جدای باز می‌کند. این یک لحظه کوتاه است، اما همین کسری از ثانیه برای هیجان‌زده کردن بسیاری از طرفداران کافی است، زیرا این شخصیت، یک دوست قدیمی از داستان‌های «جمهوری عالی» است.

 

این جدای «میریالانی» یکی از بااستعدادترین اعضای فرقه‌ای است که تا به حال وجود داشته است: «ورنسترا رو»، با بازی «ربکا هندرسون». بله، اسم پیچیده‌ای است، اما لطفاً او را «ورن» صدا نکنید، او این اسم را دوست ندارد.

 

ورنسترا رو، نابغه‌ای در فرقه جدای در دوران بحران نیهیل

سریال «محفل» در سال‌های پایانی دوران «جمهوری عالی» روایت می‌شود، دوره‌ای در تاریخ کهکشان که جدای را در اوج قدرتشان و جمهوری را در حال گسترش به اندازه‌ای که در زمان وقایع فیلم «جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیت» شاهد آن هستیم، نشان می‌دهد. در آن زمان، خود جدای‌ها کاملاً متفاوت بودند و در همین دوران بود که به شهرت افسانه‌ای خود به عنوان مدافعان صلح و عدالت در کهکشان دست یافتند. آنها رنگ‌های روشن‌تری می‌پوشیدند، حتی در دورافتاده‌ترین سیاره‌ها پایگاه داشتند و آینده‌ای درخشان پیش رو داشتند، به طوری که نسل‌های جوان‌تر نقش محوری در کمک به جمهوری داشتند. ورنسترا رو یکی از چنین نمونه‌هایی بود، یک نابغه جوان که هرگز در الهام بخشیدن به نسل‌های پیرتر و جوان‌تر جدای کوتاهی نکرد.

ورنسترا پَدِوانِ استاد جدای استلان گیوس بود، یکی دیگر از بهترین و درخشان‌ترین اعضای فرقه. او به همراه استاد آوار کریس و شوالیه الزار مان، بخشی از یک گروه سه نفره تقریباً جدایی‌ناپذیر از دوستان بودند. مانند هر گروه سه نفره خوب «جنگ ستارگان»، آن‌ها در دردسرهای زیادی می‌افتادند اما در نهایت سر پا می‌شدند. استلان به دلیل شخصیت قاطع و نگرش خود در مقابل قوانین در مواجهه با چالش‌ها، به عضویت شورای جدای درآمد. او این ویژگی را به ورنسترا که علی‌رغم ناامنی‌های طبیعی سنش، در نوجوانی فردی جدی بود، منتقل کرد. با این حال، مهارت او در استفاده از نیرو و تمرکز بر نبرد ثابت کرد که او بالغ‌تر از اکثر افراد است و استلان او را تحت فشار قرار داد تا آزمایش‌ها را پشت سر بگذارد و تنها در ۱۵ سالگی به یک شوالیه جدای تبدیل شود. او جوان‌ترین شوالیه در قرن‌ها شد و این چیزی در رفتار او تغییر نداد – در واقع، او را رسمی‌تر کرد، زیرا از آن زمان بود که شروع به درخواست از مردم برای صدا نکردن او با اسم «ورن» کرد.

 

ورنسترا پس از مدتی به عنوان یک شوالیه جدای تمام عیار، اولین پَدِوان خود، ایمری کانتاروس جوان را به عهده گرفت. آموزش هرگز آسان نیست و انجام این کار تقریباً بلافاصله پس از اینکه خودش دانش‌آموز بود، او را کمی ناامن می‌کرد، به خصوص به این دلیل که کانتاروس مرد جوانی بسیار احساسی بود. در دوران جمهوری عالی، جدای اغلب دارای توانایی‌های ویژه نیرویی بود و کانتاروس می‌توانست احساسات دیگران را لمس کند که باعث می‌شد ورنسترا از هرگونه وسوسه احتمالیِ سمت تاریک نیرو برای او خسته شود. با این حال، در نهایت، آنها به سبک استاد و پَدِوانِ به هم ریختگی همگام شدند و کانتاروس حتی به خلاقیت او در آمد. به عنوان مثال، ورنسترا پس از یک رؤیا، چراغ قمه بنفش خود را اصلاح کرد و آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که به شلاق نوری تبدیل شود. اما او این موضوع را مخفی نگه داشت زیرا حتی با وجود اینکه یک شوالیه جدای بود، همچنان از عدم تأیید استاد پیرش، استلان گیوس، می‌ترسید. 

 

ورنسترا توانایی‌های ویژه‌ای داشت که او را در میان جدای منحصر به فرد می‌کرد

اگرچه دوران جمهوری عالی اغلب به عنوان عصری از پیشرفت و روشنگری شناخته می‌شود، اما مشکلات خاص خود را نیز داشت. برای مدت طولانی، گروه بزرگی از دزدان دریایی غارتگر به نام نیهیل کهکشان را آزار می‌دادند و هر جا که دستشان می‌رسید هرج و مرج به پا می‌کردند. ورنسترا رو بخشی از مبارزه علیه نیهیل بود و مجبور شد سختی‌های زیادی را تحمل کند. به عنوان مثال، کل دوران کارآموزی ایمری کانتاروس با او در طول این بحران اتفاق می‌افتد و متأسفانه پایان خوشی ندارد.

مهمترین مأموریت‌های ورنسترا در طول بحران نیهیل در ایستگاه فضایی قلب گرانش رخ داد که توسط نیهیل برای تحقیق و سلاح‌سازی چاه‌های گرانشی ساخته شده بود. او نیز مانند اکثر جدای‌های زمان خود، توانایی ویژه نیرویی داشت: او می‌توانست به هایپراسپِیس متصل شود و آن را به گونه‌ای تجسم کند که دیگران نمی‌توانستند. در قلب گرانش، او با یکی از مهمترین ابزارهای نیهیل، ماری سان تکا، کاوشگر سابق هایپراسپِیس (فامیل دوری از لور سان تکا با بازی مکس فون سیدو در جنگ ستارگان: قسمت هفتم – بیداری نیرو) که توانایی بسیار مشابهی دارد، تماس می‌گیرد. سان تککا خودش به نیرو حساس بود و بیشتر عمرش گروگان نیهیل بود، ذهن شکسته‌اش فکر می‌کرد که او هنوز یک کاوشگر است. او با توسعه مسیرها، راهی منحصر به فرد برای سفر از طریق هایپراسپِیس، به آن‌ها در فتح دنیاها کمک کرد. سان تککا قبل از مرگ، آخرین مسیر خود را به ورنسترا داد که به مکانی باستانی منتهی می‌شد که قرن‌ها هیچ موجود زنده‌ای در آن نبوده است. ورنسترا، مانند اصلاحات چراغ قمه‌اش، به شورا در مورد مسیر چیزی نگفت و منتظر ماند تا ببیند در مورد آن چه احساسی دارد.

 

مدتی بعد، پس از نابودی قلب گرانش، مأموریت دیگری ورنسترا را به سیاره اقیانوسی ایرام کشاند، جایی که تلاش‌های شیرین‌سازی آب نیازمند کمک جدای بود. این سیاره مورد بازدید فانوس ستاره‌ای قرار گرفت، ایستگاه فضایی که نمادی از امید و اعتماد به جمهوری برای همه مردم حاشیه بیرونی بود. همچنین هدف خونین‌ترین حمله نیهیل بود و باعث شد ایستگاه از مدار خارج شده و به اقیانوس‌های ایرام سقوط کند و همه سرنشینان آن کشته شوند. استاد پیر ورنسترا، استلان گیوس و همچنین پَدِوان او، ایمری کانتاروس، از جمله قربانیان بودند. پس از آن، او از جنگ علیه نیهیل ناامید شد و تصمیم گرفت برای پردازش اندوهش از جدای فاصله بگیرد و به یک جوینده راه جدای تبدیل شود. جویندگان راه به جای شورا، تنها از اراده نیرو پیروی می‌کنند و روش‌های جدیدی برای خدمت به کهکشان ابداع می‌کنند. در این مدت، ورنسترا به دنبال ندای نیرو به فضای وحشی سفر کرد. 

 

نقش ورنسترا در «محفل» چیست؟

در زمانی که داستان «محفل» روایت می‌شود، نیهیل‌ها قبلاً شکست خورده‌اند و جدای‌ها (شوخی با کلمه نیرو در نظر گرفته نشده) نیروی غالب در کهکشان هستند. این اواخر دوران «جمهوری عالی» است، حدود یک قرن قبل از «تهدید شبح» و ظلم در کمین به سر می‌برد تا پس از هزاران سال دوباره ظهور کند.

اما این جدای‌ها، همان جدای‌هایی نیستند که در اکثر رمان‌ها و کمیک‌های «جمهوری عالی» حضور دارند – طبق گفته‌ی لزلی هدلند، خالق سریال، ورنسترا رو تنها کسی است که به لایو-اکشن راه پیدا می‌کند.

 

تاکنون تنها چند تصویر از ورنسترا در «محفل» منتشر شده است که او را بدون موهای بنفش خاصش و حتی جدی‌تر از زمان جوانی‌اش نشان می‌دهد. سال‌ها مبارزه با نیهیل و مواجهه با غم و اندوه ممکن است او را جدی‌تر کرده باشد، اما او همچنان خردمند است. او از جوانی باهوش و مبتکر بوده است، حتی اگر کمی خشک و رسمی به نظر برسد، و معمولاً تبدیل شدن به یک جوینده راه، ذهن یک جدای را به امکانات و روش‌های بیشتری برای خدمت به نیرو فراتر از آنچه در معبد آموزش داده می‌شود، باز می‌کند. امیدواریم بتوانیم چراغ قمه شلاق مانند او را در حال مبارزه ببینیم.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح