کد خبر : 210971
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:58

گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو با دوربین‌های جدید فوق عریض Tensor G3 معرفی شدند

گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو با دوربین‌های جدید فوق عریض Tensor G3 معرفی شدند

به گزارش روشن نیوز و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو مدتی است که در دسترس بوده اند، به دلیل حساسیت آنها به افشاگری ها و تیزرها. اما اکنون آنها در نهایت رسمی هستند. چیپست Tensor G3 که بر اساس فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است.

The Pixel 8 and 8 Pro pack a Tensor G3, new ultrawide cameras

به گزارش روشن نیوز و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو مدتی است که در دسترس بوده اند، به دلیل حساسیت آنها به افشاگری ها و تیزرها. اما اکنون آنها در نهایت رسمی هستند.

چیپست Tensor G3 که بر اساس فرآیند ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است. دارای یک پردازنده ۹ هسته ای با یک هسته اصلی Cortex-X3، چهار هسته Cortex-A715 و چهار هسته دیگر Cortex-A510 است. G3 دارای تراشه امنیتی Titan M2 گوگل است و هوش مصنوعی گوگل را با ویژگی هایی مانند ترجمه در زمان واقعی و غربالگری تماس فعال می کند. پیکسل ۸ از ۸ گیگابایت رم استفاده می کند، در حالی که Pro آن را تا ۱۲ گیگابایت افزایش می دهد. هر دو گوشی پیکسل ۸ دارای IP68 ضد آب و گرد و غبار هستند و دارای اثر انگشت و قفل با چهره هستند.

Pixel 8 Pro دارای OLED عالی Actua 6.7 اینچی ۱۳۴۴x2992px LTPO 1-120Hz با حداکثر روشنایی ۲۴۰۰ نیت است که در بالای آن Gorilla Glass Victus 2 قرار دارد. شما می توانید سه رنگ آبی، ابسیدین و بژ را انتخاب کنید.

سه دوربین در پشت Pixel 8 Pro قرار دارند – یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی Octa-PD (فوکوس خودکار تشخیص فاز) با OIS، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Quad-PD فوق عریض و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Quad-PD با زوم ۵ برابری تا ۳۰ برابر سوپر. -Res زوم دیجیتال. دوربین جلو یک واحد ۱۰.۵ مگاپیکسلی جدید با میدان دید وسیع است.

یک سنسور دمای پوست جدید در کنار دوربین ها وجود دارد که انحصاری Pixel 8 Pro است. طبق گزارش ها، این حسگر یک واحد Melexis MLX90632 است و تنها هدف آن خواندن دمای یک شی (مانند ماهیتابه) است – هیچ ترفند عکاسی هوشمندانه ای با این سنسور وجود نخواهد داشت.

اگر صحبت از ترفندهای عکاسی شد، سری جدید پیکسل ۸ دارای Photo Unblur، Magic Eraser، Best Take و فوکوس ماکرو (که از حالت فوق عریض استفاده می کند) دارد. Pixel 8 Pro دارای ویژگی جدید Pro Controls است که ۸ فاقد آن است.

در نهایت، پیکسل ۸ پرو دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۳۰ واتی و شارژ بی سیم ۲۳ واتی است.

حرکت به سمت پیکسل ۸، که اکنون به لطف حرکت به صفحه نمایش کوچکتر ۶.۲ اینچی FHD+، ۱۰ گرم سبک تر و کمی کوچکتر از مدل قبلی خود است.

این نمایشگر Actua از هر نظر بهتر است – پنل روشن‌تری با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است و در نهایت نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد (می‌تواند بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز حرکت کند). در بالای آن گوریلا گلس ویکتوس قرار دارد.

پیکسل ۸ در رنگ های هازل، ابسیدین یا رز عرضه می شود.

Pixel 8 همچنین یک ultrawide جدید دریافت می کند، اگرچه مشابه Pro نیست. این یک واحد ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و ماکرو است. در کنار آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Octa-PD با زوم دیجیتال ۸ برابری Super-Res قرار دارد. پیکسل ۸ نیز دارای همان دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی است.

پیکسل ۸ دارای باتری ۴۵۷۵ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۷ وات و شارژ بی سیم ۱۸ واتی است.

هر دو گوشی جدید Google Pixel 8 دارای VPN رایگان توسط Google One و وعده ۷ سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی هستند که طولانی‌ترین در قلمرو اندروید است. در واقع، آخرین iOS 17 تنها برای دستگاه‌های تا ۵ سال در دسترس بود.

Google Pixel 8 128 گیگابایتی از ۸۰۰ یورو / ۷۰۰ دلار / ۷۶۰۰۰ INR شروع می شود، در حالی که Google Pixel 8 Pro 128 گیگابایتی ۱۱۰۰ یورو / ۱۰۰۰ دلار / ۱۰۷۰۰۰ INR است. با خرید Pixel 8 یک Pixel Buds Pro رایگان و یک Pixel Watch 2 با خرید Pixel 8 Pro در اروپا و ایالات متحده دریافت خواهید کرد. در هند فقط ۵۰ درصد تخفیف برای لوازم جانبی دریافت می کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح