کد خبر : 210765
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 16:40

وزنه برداری در قزوین از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است

وزنه برداری در قزوین از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در استان قزوین ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی در حوزه وزنه برداری وجود دارد که و راه‌اندازی لیگ استانی به این ورزش کمک می‌کند. عباس علایی مقدم در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه برداری استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: درحال حاضر در شهرستان تاکستان سالن اختصاصی وزنه

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در استان قزوین ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی در حوزه وزنه برداری وجود دارد که و راه‌اندازی لیگ استانی به این ورزش کمک می‌کند.

وزنه برداری در قزوین از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است

عباس علایی مقدم در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه برداری استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: درحال حاضر در شهرستان تاکستان سالن اختصاصی وزنه برداری وجود دارد و آماده ارائه اقدامات لازم در سایر شهرستان‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: در حوزه بانوان هم یک مربی تیم ملی داریم و با این ظرفیت می‌توان به شناسایی سایر استعدادها پرداخت تا در آینده قهرمان ملی را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در ب ازی‌های آسیای هانگژو هم این فرصت برای وزنه برداران ملی وجود دارد که رقابت کرده و به نتایج مثبتی دست پیدا کنند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری هم در این مجمع گفت: ظرفیت‌های وزنه برداری خوبی در قزوین وجود دارد که مهسیما بابایی مربی تیم ملی ازجمله آن‌ها است و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری می‌توان نتایج مطلوبی را در این حوزه به دست آورد.

بهداد سلیمی ادامه داد: در طول هشت ماه گذشته تلاش‌های خموبی برای کمک به وزنه برداران انجام شد که در نتیجه آن اولین پرداختی‌ها در اختیار استان‌ها قرار گرفت که ۳۰۰ میلون تومان آن به قزوین پرداخت شد.

در این مجمع با رای اعضای حاضر، مرتضی محمدی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت وزنه برداری استان انتخاب شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی مرتبط

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح